NYHET

Ny kampanj stärker kärleken till papper

Nu kan du som medlem i Grafiska Företagen ta del av Two Sides ”Love Paper” kampanj för att höja medvetenheten om pappers, prints och förpackningars hållbarhet hos konsumenter.

14 maj 2020
Foto:

På kampanjens webbplats, www.lovepaper.org erbjuds företag möjligheter att stödja och dra nytta av kampanjen. Besök webbplatsen för att bla ladda ner logotypen och faktabladen om pappers hållbarhet och signa upp dig på nyhetsbrev.

Kampanjen syftar till att berätta för konsumenter runt om i världen alla positiva budskap om papper, tryck och pappersförpackningar, som handlar om hållbarhet, miljö och kreativitet. Till och med i dagens digitala värld förblir papper unikt i sin förmåga att beröra oss på olika sätt. Papper är förnybart, återvinningsbart och det naturliga stödet för nya idéer och kreativitet.

Var med och dela din kärlek till papper. Följ och engagera dig i kampanjen via Facebook , Twitter eller Instagram för och håll dig uppdaterad om nyheter och aktiviteter.